Powered By Blogger

niedziela, 23 września 2012

#12


hello:*
tu znowu ja ;) moje kochane siostry były wczoraj na mega grubym balecie, mam nadzieję, że dobrze się bawiły w co nie wątpie ;d. Ja natomiast zostałam w domu, wieczorem przyszła do mnie Wera i miałyśmy nocke. Ogólnie tydzień zleciał nam bardzo szybko, może dlatego że w środe i czwartek nie byłyśmy z Niną w szkole. W środe zostałyśmy u mnie, pooglądałyśmy seriale na polsacie, jadłyśmy i zabrałyśmy sie za angielski, a ja nawet za sprzątanie (;o), później przyszedł Kaziu i po chwili Kasia. Wieczorem z dziewczynami poszłyśmy do Michała na małe party. Zdecydowanie nie polecam nikomu bimbru.
W czwartek znowu oglądałyśmy seriale na polsacie i nic w sumie nie zrobiłyśmy. Czas przeleciał nam bardzo szybko, gadałyśmy na różne dziwne tematy trololol. A więc czekamy do stycznia :D!
W piątek ognisko czy tam coś na sali, Ninka została Śpiącą Królewną hahah <3
Teraz doskwiera mi brak humoru, wszystko mnie drażni, najchętniej bym gdzieś wyjechała na 3 dni, najchętniej w góry, ale no nie da rady



coś na dzisiejszy humor

/Żabi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz